världens bästa och klyschor

Blev nyss väckt på min lediga dag av världen bästa Jenny. Men vad gör det när man har femtielva saker att prata om :D Blir nog en tripp till Haparande nästa vecka för att hälsa på och inspektera om omgivningarna duger ;) Känns så himla skönt att, sen hon skaffade pojkvän, också förstår sig på klyschorna.

Allt det där som folk säger om par, som "jag minsann aaaldrig kommer göra" är otroligt svårt att inte göra.
Man vill vara med den man är kär i 24/7 och inte vara med andra vänner.
Man vill hellre stanna hemma med älsk istället för att gå ut.
Man vill helt enkelt växaupp, vara tråkig. Men det märker man inte själv. För själv har man skitkul,  även fast man inte sitter i baren och småraggar på killen brevid. Andra anser att "du har förändrats, du är så himla tråkig numera". Vänta bara tills ni själva är i samma situation ;)

Nu har jag kommit över den fasen, menm det jag ville komma fram till är att var inte så hård mot era nyförälskade vänner. De är kära, de tillfrisknar efter några månader.^^ som äkta vän stannar du i bakgrunden och inte tvingar personen välja. De kommer tillbaka.

Vilka mer klyschor finns det? När folk blir kära?

Damn jag saknar Jenny! Bättre vän får du leta läänge efter!♥

Ett chokladbröd till dig, ett chokladbröd till mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klychorna må vara sanna, men man kan försöka sträva emot dem också, man ska aldrig glömma sina vänner! Du är awesome :D

2010-12-02 @ 08:48:24
Postat av: R

mycket riktigt gode vän, men menade bara att man ska få se när man är i samma situation, att det inte är så lätt som man trodde =)

2010-12-02 @ 10:58:52
URL: http://ovitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0