...medans min bror åker till västra sidan av världskartan.

 
 
Medans min syster är i Asien åker min storebror till Amerika. Mina föräldrar har bokstavligt talat sina barn utspridda på olika kontinenter, även om man räknar med mig själv som kvarstår i Europa.
 
Crille åker till Mammoth i USA för att ta igen snowboard säsongen som inte kom till Sverige i år.
Vad jag har sett av Mammoth (google) så verkar det hur vackert som helst.
I en lillasyster känns det halvbra att han åker eftersom vi nyligen också sett en dokumentär där en snowboardåkare ramlade och blev hjärnskadad. Man blir alltid lite extra orolig när det är mer än ett par timmar mellan syskonen.
Men mest är jag förstås stolt över båda mina syskon. Att de tar sig dit de vill och gör saker som de drömt om.
Jag älskar er och ni är dom bästa syskonen i världen, var ni än befinner er!
 
Var rädd om dig Crille, kom hem hel och glöm inte to have a blast!♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint skrivet <3

2014-01-31 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0