Mina bästa alla hjärtans dagar

 
Idag är det alla ♥sdag och det är nog en av mina favoritdagar på året, och har alltid varit♥
 
Även om man har partner eller inte så får man rå om varandra och unna sig själv. Varför jag älskar alla hjärtans dag så mycket är nog min mammas förtjänst.
När jag var yngre och bodde kvar hemma så hade mamma alltid tänt ljus i den becksvarta vintermorgonen och dukat fram en liten bakelse eller chokladhjärta, fast hon hade farit till jobbet redan klockan 5 på morgonen. Alltid med någon söt lapp som förkunnade hur mycket hon älskade oss och önskade oss en superbra dag.
Det var bland det mysigaste morgonarna på året.♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhh♡♡♡ I år kommer dock Alla ♡ - dag som en överraskning när Ni minst anar det ♡♡♡ för att den ska alltid komma minst en gång per år ♡♡♡

2014-02-14 @ 19:39:39
Postat av: Sofie

åh så gulligt & mysigt :) hoppas du hade en mysig alla hjärtans dag <3

2014-02-15 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0