Ett axplock av sådant som finns redan.

 
Hur ser jag ut? Jag vet precis hur det va.
Rent allmänt
Jag gav dig mitt hjärta, ba rakt ut, det är min dåliga vana.
 
Ja se på fan, nu är dom under samma täcke. Andas i takt med varann och det är så långt ifrån äckligt. 
 
Inte ens Amistads kedjor kan hålla oss.

Kyss mig så att nånting händer. Slå mig så nånting blöder.
Elda upp mitt hus, gör det ikväll. Så det finns nåt som glöder.

Fettfläckar dyker upp på tapeten där njutning ägt rum förr.

För varje ord jag skriver gräver jag min egen grav, jag vet. Men jag gräver den så stor för att du ska få en plats bredvid.

Och vid hörnet av kyrkan, där järnvägen går, har dom spärrat av. Någon ligger i gräset med frostiga kläder.

I ditt öga dansar stormar små, men det är du som för. I döda vinkeln ser jag allt du gör.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0