Femtio-en fredagsfrågor.

1. Hur lång är du? 175 cM.Ö.H.
2. Vem var den sista du träffade? Träffade och träffade, var väl dom på jobbet? 
3. Vilken var den senaste film du sett? Cockpit, riktigt bra faktiskt! :)
4. Hur många landskap har du bott i? Två. Lappland och västerbotten. Lappland är snöigt, västerbotten kallt.
5. Vem ringde du senast? Johannes igår natt.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ok skrev jag till Jenny på mitt jobb... WOAH mindblowing va?!
7. Vad är dagens planer? Träna efter jobbet, äta chips efter träningen.
8. Har du fått fortkörningsböter? Nej men två parkeringsböter inom loppet av 12 timmar.
 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Förlovade sedan hundra år och sambos.
10. När såg du senast din mamma? Flera månader sedan :( Tur det snart är jul och jag kan ta en ledig helg.
11. Vilken ögonfärg har du? Typ blå? Grå?
12. När vaknade du idag? 6.22, sen snoozade jag till 6.40
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, en gång hittade vi en rakad katt utanför konsum i Kalvträsk. Den var läskig men fin.
14. Vilken är din favoritplats? Våran stuga

15. Vilken plats föredrar du minst? Eh.. Inne under diskbänken? He kan ju int va så roligt därinne tänk ja.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis jobbar jag på Ica (aa jag är seriös), bor i ett fint hus eller kvar i denna fina lägenhet. Kanske har barn och förhoppningsvis några biceps?
17. Vad skrämde dig som barn? Plogbilen.
18. Vem fick dig att skratta senast? Karro på jobbet, när hon berättade att hon var så trött en gång att hon försökte blippa en muffin i kassan. Muffins har ingen streckkod...Och vi har inte ens en blipp.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men jag har bara 4 stycken som jag fått ärva av mamma. 3 Lionel Richie och en Michael Jackson haha.
20. Vart togs din profilbild för din blogg? Utanför campus, när jag och Jenny var ute på stråtröverier.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan men gillar mest att sova med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Så många som ryms utan att Johannes trillar ur.. Heh.
23. Har du någon gång gråtit till en film? Men jaa, jag har ju tydligen det!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, det blir så ibland.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sockar, vill helst ha sockar hela tiden.
27. Vilken är din favoritglass? Hör och häpna men jag tycker inte ens om glass. Men jag får väl säga sandwich pipparkaka (jaa, för det står så på förpackningen.)

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, resa, resa och spara. Och skänka bort en del.
30. Tycker du om kaffe? He lukta så HIMLA gott, men näe.
31. Vad dricker du till frukost? Oftast thé.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på rätt sida. Uppe på Johannes framsida haha.
33. Kan du spela poker? Ja, min bror också.
Badparkspoker 2009

34. Vad har du för ringsignal? Signalen som var inställd när jag köpte telefonen och som varenda kotte i den här stan har så man tror ju alltid att he ring uti fickan.
35. Är du en beroendemänniska? Ja. Mest chips. Och socker. Och fett.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej men jag vet att en kille i allsvenskan har samma.
37. Dansar du i bilen? Alltid.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska, skandinaviska och svenskt teckenspråk förståss.
Hej

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Måste ju tyvärr säga att pool egentligen är så mycket skönare.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Spenderar pengarna HELST på; resor.
42. När var du i kyrkan senast? Julen för två år sedan, skrev om min nya religösa syn här och känner likadant nu efter att ha sett kärlekshistorier på youtube där de tycker att det är gud som fört ihop dem.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Chips... Tog liten skål torsdagkväll också.. Hihi.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha det måste nog vara mina syskon ändå, när dom blir random, då är dom RANDOM.
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt moppe-ärr som jag fick när jag och mitt ex körde gamm-moppe till Falkträsket, och sedan känna när den brända hudfliken fladdra i vågorna när man badade, ont ja! BURN!
Annat ärr

47. Kan du byta olja på bilen? Räknas det att jag vet hur man kollar oljan?
48. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag har seriöst ingen aning men jag tror det var mina genomsnittssiffor på orbitrekken på gymet i onsdags.
49. Vilken var den senaste bok du läste? Brunstkalendern, riktigt bra den med.
50.  Vilken radiostation lyssnade du på senast? Jag vet inte, en där dom spelade Goyte-Somebody that I used to know iallafall, snälla låt den vila i frid och bli bra om några år igen.
51. Vad ska du göra i helgen? Jobba de sista två dagarna på mitt 9 dagar i sträck pass. Och äta chips.
Trevlig helg!
Puss

Kommentarer
Postat av: halvbonden

Alltid kul att få höra mer om personer bakom bloggar!
Synd att jag är anonym så att jag inte kan lägga upp lite bilder på mig själv, för jag tycker själv sånt är så kul när jag kollar på andras bloggar.

2012-12-01 @ 12:33:24
URL: http://halvbonden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0