Extractor tool, INTE FÖR KÄNSLIGA TITTARE.

Godmorgon. Just nu är jag på jobbet och har antagligen lunch. Det här är spök-Ronja som skriver. Den gick ni allt på! Haha men ne jag har tidsinställt inlägget. ;)
 
För någon vecka sedan fick jag ett litet kuvert med ett verktyg som jag beställt, nämligen en extraktor (verktyg att ta bort pormaskar med, ja jag tror på att bli av med finnar istället för att låta dom vara.
Hade kollat några youtubevideos om produkten (och ja, dom är inte gosiga videos, känsliga tittare varnas) men såg ju så himla effektivt ut.
Så jag köpte en som sagt, såhär ser dom ut:
Fast just den jag har har inte den där "koppen" utan bara en ögla och en nål på andra sidan. Nu i efterhand skulle jag nog valt kopp-varianten, för jag tror den är effektivare och det är inte fören på senaste tiden som jag hittat rätta knycken med "pormaskklämmaren" jag valde. 
 
PS. Min hy har blivit mycket bättre sen jag gick tillbaka till mina vanliga produkter och inte bajs-proactiv, så vi får hoppas att extraktorn får lite mer fason på mitt ansikte.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hur tycker du den fungerar?

Svar: Lite lurigt att du använder en hemsida där man köper dem som URL. Jag tycker den fungerar superbra faktiskt men det är svårt att göra på sig själv, man behöver nästan en medhjälpare.
Vem är Ronja?

2013-10-31 @ 14:07:45
URL: http://www.pormaskklammare.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0