Proactive RECENSION!

 
Två månader har gått och här kommer min recension på proactive!!
 
Jaaaag har aldrig haft så dålig hy som jag har nu efter att ha provat proactive. Någonsin.
Jag har värre bilder men känner inte för att hänga ut min dåliga hy på bloggen. Men det syns på denna bild där jag är väldigt sminkad ändå jämfört med förr.
 
Det finns två typer av hy (eller tre om man nu ska vara en sån där jobbig jävel och aldrig få finnar) Antingen så får man få men stora finnar, eller så får man små men många. Jag har alltid varit typ ett och varit väldigt glad för det. Känns mycket lättare med en fet finne mitt på näsan som man relativt lätt kan sminka över om det behövs jämfört med att hela ansiktet är småknottrigt.
 
Den första tiden så tyckte jag om proactive, men så missade jag att tvätta en morgon (ska användas morgon och kväll). Hur många finnar fick jag? Sju. SJU STYCKEN! 
Och sedan dess har jag fått både små och stora finnar över hela ansiktet och har nu problem-områden som jag aldrig haft tidigare, såsom pannan och allmänt i hela ansiktet.
 
Nej jag har inte känslig hy och ja, det kanske skulle bli bättre om jag fortsatte använda produkterna men för mig känns det inte alls bra längre!
 
Så proactive= NEJ! Jag tror dock fortfarande på produkten, bara inte för mig, så det kan vara värt att testa för er som vill, som sagt gratis frakt nu också så man förlorar verkligen ingenting.
 
Tror att huden kommer gå tillbaka till sitt ursprungliga (tydligen bättre) skick så fort jag börjar använda min vanliga rengörning.
 
Nu ska jag skicka tillbaka flaskorna och få pengarna tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0