Honungslycklig


Det finns inget som är så fint som när jag och Johannes ser tv och helt plötsligt har jag små flätor i mitt hår.♥

Eller när Johannes går upp på morgonen och sedan återvänder till sängen med macka och juice bara för att jag ska få fortsätta hålla om honom. Så ligger man där och får ansiktet smekt av hans ena hand medans han äter skinkmacka med den andra.♥

Eller när man befinner sig inom 40 centimeter från hans läppar, då får man alltid en puss på pannan, vaden, axeln eller något annat fint ställe, bara för att.♥
Han gör mig helt enkelt honungslycklig vad han än gör, den där mannen♥

Kommentarer
Postat av: Stigen

åå va fint du skriver Ronja. Du borde skriva en bok med små texter i och trycka upp den och ge bort till folk som en fin present. Ni verkar vara honungslyckliga :) Jag känner mig också så himla glad måste jag säga. Jag längtar tills jag kommer och hälsar på och får se hur ni bor :)

2012-03-24 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0