ALL CAPS RAGE

NU JÄVLAR ÄR DET ALL-CAPS-RAGE!!!! Min fitt-handläggare (ursäkta men jag tycker han är riktigt fittig av sig) sa till mig
"Du får välja om du vill hoppa av utbildningen själv, men då får du inte vara arbetslös sen"
Men det vet jag att jag kommer vara
"Om du känner dig stressad får du bestämma själv om du vill fortsätta utbildningen eller inte"
Ok.. Men om jag får studera hemifrån någon dag i veckan de veckor jag har mycket, så jag kan arbeta och gå utbildningen eftersom jag försöker vara så jävla överambitiös och få ett jobb, kan man göra så?
"Ja, vilken bra idé men det är ingenting jag beslutar utan det får du och utbildningsansvarig komma överens om helt själva."

Berättar för utbildningsansvarig och får henne är det okej, men hon måste ändå höra med min handläggare att det verkligen är okej, varpå han svarar till henne
"Absolut inte! Ronja ska vara på utbildningen alla dagar om hon ska gå den"
JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG! NTE MINST VERKAR DET JU SOM ATT JAG ÄR EN SLACKER OCH BARA FÖRSÖKER KOMMA UNDAN SKOLAN UTAN OCKSÅ ATT JAG LJUGER, jag blir SÅ JÄVLA förbannad att kukförmedlingen aldrig kan säga samma sak två gånger!!!!!!
Så nu har jag 30 minuter på mig att göra mig klar och komma dit (vilket tar 20 minuter att gå) jamen tack ARBETSFÖRNEDRINGEN för att ni hjälper till så jävla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0