What you do? Where u at?

Hade världens, äckligaste, förvirrning imorse.
Vaknade och det var bäckmörkt ute (jag vill stava beckmörkt, men det kan ju inte vara korrekt?) och först panikade jag över vad klockan var. Sedan tappade jag allt vad minne innebar. Ska jag jobba idag? Vars ska jag jobba? Vilken tid brukar jag börja på vilket jobb? Vad brukar jag göra på vilket jobb? Kan jag vägen till mitt jobb? Shit.
 
Sedan insåg jag att Johannes inte låg bredvid mig så då blev det istället, vaars fan är Johannes?! Tills jag tillslut insåg att jag inte ens visste vars jag var! Och det var inte den här första sekunden man är förvirrad när man vaknar utan efter cirka 3 minuter när jag verkligen försökte komma ihåg mitt liv fick jag en snabb återblick om att jag åkt bil igår och då insåg jag ja, just ja. Jag är ju hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0