På tal om dopp i grytan

Min kameraskygga mellankusin
Som min kusin Nickolina sa när hon var liten och skulle äta dopp i grytan för första gången. Vi förklarade vad det var och hur man gjorde men hon såg fortfarande mycket skeptisk ut, tillslut sa hon;
"Jag tror inte jag gillar kokta mackor..."
 
Hon sa många kul saker när hon var liten, som när vi skulle se bio och det var första gången för henne och direkt hon kom in så tittade hon storögt på bio-skärmen och utbrast sedan; "...WAOW! Vilken BAOTA TV!"
 
Samma första gången hon var på badhus; "WAOW! Vilken BAOTA bassäng!"
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Tack :)

2012-12-19 @ 10:27:21
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0