Two girls, one dopp i grytan, at the palace!

Idag har jag badat för första gången i sommar. På ett tempererat utomhusbad. I 5 minuter.
Andra saker jag gjort idag:
•Ätit dopp i grytan. Är ju bara 5 månader kvar till jul.
•Visat min mamma Two girls one cup. Hon vågade inte se hela.
•Vaxat bilen. Och ackompanjerat med working at the carwash.
•Sett på instagram att min bror festat med Bigbrother-Lars.
•Bäddat inför att Johannes alla syskon kommer imorgon! De är 5+1 som kommer. Så av 6 sovplatser har endast en säng en färgskala som är någorlunda enhetlig. Jag och Johannes tycker vi är ett hotell (med glädje!)
 
 

Kommentarer
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Låter riktigt mysigt!:)

2012-08-08 @ 14:48:09
URL: http://www.sellwin.se
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Inte läskigt alls, så naturligt som det kan bli.

2012-08-15 @ 17:03:19
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0