Hellre ärrad

Jag vill göra en liten shout-out till en kommentar jag fick.

Ni vet att jag propsade för hur viktigt det var att kolla upp sina födelsemärken för en vecka sedan, jag fick den här kommentaren och vill påminna er igen om hur otroligt viktigt det är! Alla kan få det, se bara på Bob Marley, och det är typ 2% chans att en mörkhyad får malignt melanom. Det är vanligare än man tror och som med alla cancer så är det viktigt att få reda på det i tid!
Jag hoppas du blir frisk, och det snart, Kim och dont beat yourself up<3 


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

jag har huuuur mycket leverfläckar som helst och kollar dem varje år. Har fått tagit bort ett par som varit lite suspicios ;P



Fick även strikta order från läkarna att inte vistas i solen alls (????!!!!!) för tydligen låg jag högt i riskzonen. Jag kan ju säga att jag fuskat med det rejält eftersom jag älskar att sola och bada.. Men man kanske skulle bli lite bättre på att iaf skydda sig med kläder på somrarna..

2012-04-13 @ 10:13:39
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0