Ny recension från import-hyllan

När jag var med lillkusinis och Mimmie häromdagen for vi på Ica Maxi och slog vad med Mimmie om att crunch n munch inte fanns där. Har ju faktiskt gått förbi importhyllan massvis med gånger när jag jobbade där, men tjii där fick jag, för där stod dom men bara en smak kvar.
Skyllde ännu en gång på er bloggläsare att jag var tvungen och köpa den för att kunna recensera för er.


Crunch n munch; Butterly toffee
Fortfarande samma grundsmak som i förra (tror den tredje smaken avviker mest från de jag redan testat) oerhört sött, men ändå grymt gott, men skulle ändå säga att caramell var dubbelt så god som den här, medans Johannes tyckte tvärtom, att den här var godare.


Nu återstår bara den tredje och final smaken, Caramel AND chocolate! :D Den måste ju vara splendin' Choklad, kola, popcorn, nötter, sött och salt i ett!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså.. Nu har jag försökt tänka mej smaken men får inte riktigt till smaken!! Nää, håll Dej till att äta mat som din underbara "kalsongkock" han har verkligen fattat att byxor är överreklamerat, lagar. DE verkar vara något för smaklökarna de' :)

2011-09-23 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0