deperat för utrymme

För vanliga människor började vardagen igår medans jag och Johannes vardag började idag klockan 13. Igår var vi och bytte däck hos super morbrorn Robert och sedan handlade vi. Både jag och Johannes känner att vi förtvinar i den här lägenheten.

Direkt man kommer innanför dörren står man i köket där också klädgarderoben finns. Att laga mat bland stövlar och jackor och sladdar och sedan får man hoppa för att ta sig till toaletten. Vi får helt enkelt inte plats. För att inte tala om det eviga handladet när vårat kylskåp inte rymmer nog mat för en vecka (och frysfack, ja ni hörde rätt, vi har endast ett frysfack) Vilket innebär att det blir kyckling konstant 10 dar, sedan fisk konstant 10 dar, sedan korv konstant 10 dar, åååh jag är så less!

Det här är inte det nya livet jag ville starta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0