Kultivera ditt liv

För er som vill göra något nytt av vardagen och inte drukna i traktorspår så har jag två tips.

*Ät någonannanstans än vid köksbordet! Gör en picnic eller ät kladdkakan ute på gräsmattan. Varför inte äta spaghettin på golvet i vardagsrummet eller på toaletten? Faktiskt inget jag hittat på utan t.o.m niotillfem gjorde en lek där de gjorde allting som en tärning sa, vilket slutade med att alla satt och åt köttbullar i badkaret.

*Se mer bio, eller ännu bättre upp, teater! Man känner sig så oerhört kulturell när man ser levande pjäs istället för nedladdad nerlånad film.

Små ändringar som gör stor skillnad. Pjäsen vi såg ikväll var jättebra och man känner sig så himla duktig och kulturell så jag ska nog fortsätta mitt oerhörda kulturella liv med en kopp thé. Dessutom var jag snygg idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0