Pizza och osäkerhetsmonster

Har nyss ätit pizza från Picasso. Det var gott men en aning besviken, var typ ingen fyllning på pizzan :P
Så nu ska jag diska och sedan se film med gängen, typ 2 veckor sen jag var med dom ju :O

Och jag blir mer och mer störd och tankarna går mer och mer runt. Jag hatar att vara bränd. Att inte kunna lita på människor eller sig själv. Oerhört störande när jag tycker att man kan styra över sådant där själv. Men har ju märkt att jag inte kan det.

Det kan kännas bra, när man är onykert påverkad, av personen i fråga. men sen kommer ett litet monster, som sätter sig på min axel och viskar nära mitt öra att man inte ska lita på människor, och att allt du gör är fel. Sedan ger han mig ett knytnävsslag i magen, och det hålet, hålet efter den lilla monsterhanden håller i sig i ungefär en timme eller två.

"Älskling jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns."

Fuck it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0