Om att köra livsbil

Som ni vet har det varit lite skumt senaste dagarna. Hade ett långt snack med mamma och hon hjälpte mig inse hur jag brukar se på saker och ting.

Det är som en föreläsare sa på reseledarutbildning;
"Livet är som att köra en bil. Tittar du för mycket i backspegeln kommer du köra av vägen"
och jag har världens finaste brevid mig, och jag tänker fan inte köra av nu!

Tack mamma♥

Påtal om att köra bil har bästaste lillasyster lyckats med körkortet idag! :D
Vilket innebär att jag nu måste dela Ärtan med henne, vilket jag gladeligen gör. När man har en bil så man kan fara på lite mer äventyr än med cykel eller ben =)

behov av en vaxning som pappa iofs småbörjat med ^^


Kommentarer
Postat av: Mamma

<3

2011-07-06 @ 09:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0