För EXAKT ett år sen

låg jag på golvet i hallen i den här lägenheten, M brevid mig och så bestämde vi oss för att flyga själva, utan varandra.
Idag, har jag suttit i soffan, i samma lägenhet och haft Harry Potter maraton med samma person, min bästa vän, och vår bästa granne och ätit bullar.
bilder från google

Det finns saker som förändras så fort, och så långsamt. Allting spelar roll. Kanske just den festen du for på träffade du din soulmate, just på det jobbet träffade du någon som skulle göra ditt liv till ett helvete, just den klassen du gick i när du gick skolan träffade du din bästa vän.
Only you can change your destiny..Cheezy but sant.

Kommentarer
Postat av: Idartine

I really enjoyed my visit. A great site

2011-04-20 @ 12:19:08
URL: http://idartine.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0