alla vill hjälpas, men inte får man någon hjälp

Känner mig ungefär såhär;...GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, ge mig!
jag kände bara för att springa ett varv runt huset, supa sig stupfull, ha galet sex i ett skumt rum och gå på asfalt med skorna i handen klockan 4 på morgonen men natten är ändå lika ljus som dagen.
Kalla glasflaskor och klängande vänner som skrattar i en hög. Hög musik, med bas som känns i hjärtat.
Grus, skorna man inte brukar ha. Skor i tyg, med hängande skosnören som blir leriga när alla hundra människor hoppar i takt.
Jag vet att det verkar handla om sprit och kuk. Ja jag sa kuk (förlåt minderåriga läsare). Men det handlar om allt det där som kommer så fort det blir varmt ute.
Snart är vi där...
tune of the evening:

jag kände bara för att springa ett varv runt huset, supa sig stupfull, ha galet sex i ett skumt rum och gå på asfalt med skorna i handen klockan 4 på morgonen men natten är ändå lika ljus som dage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0