varning om man är lika känslig som min mamma





Livstips: Om du ever ska ta en piercing, gör det med kanyl och inte pistol.

 Gör man det med pistol skjuter pistolen av vävnader iställer för att bara åka förbi/genom. Av alla vänner jag har så har alla behövt ta om det när de tagit med pistol, och en kompis tog tom 3 gånger innan hon insåg.

Jag säger inte att jag är proffs på sånt här, men mitt navelhål är taget med kanyl.
 Velade i hundra år om jag skulle ta hål eller inte men när jag gick i 9an så blev det av tillslut.
Visserligen en sjuksköterska som gjorde det med trädgårdsverktyg och hon var mer nervös än jag, men det sitter kvar. Och nu har jag fåt mig den uppfattningen att även om jag skulle ta ut det, så har jag snyggare mage med ett tomt hål, än om det inte hade varit något där alls.
[Jag har förståss snygga bilder på hålet, men det kändes lite "porrigt"(?) att lägga upp en bild på sin mage.]

Handlar ju mycket om hur man sköter det också, men min uppfattning är att det lätt emigrerar (smycket stöts ut) om man tar med pistol.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Klart man ska ta med kanyl!

hugs

2011-02-17 @ 16:15:00
URL: http://welikeitfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0