Vars firar jag jul och godjul!

Hej! Som ni kanske förstod blev det Örebro iallafall. Blev så stressigt så jag inte hann uppdatera er. Det är ett stort steg för mig att itne fira med min familj, men det känns ändå rätt bra.
Resan ner gick bra, jag sov mest, tills vi körde på ett rådjur. Jag hann inte vara med men tydligen flög den över bilen. Jag såg bara när den haltade svårt in i skogen igen. Jägare tillkallades och hur det slutade vet jag inte. Första gången jag varit med om ett större (nästan) roadkill. Vi alla var bara glad att det inte var en älg, då hade ingen av oss varit här vid jul.

Igår var vi och panikköpte julklappar eftersom vi glömde dem i en påse i hallen.. :P På stan åt jag nog, måste jag erkänna, den godaste pizzan jag någonsin ätit. Tänk att söderlänningarna kan dom med :D

När vi kom ner var det mer snö här än i norr, men idag finns det inte en snöpöl så långt ögat kan nå. Min första totalt gröna jul blir det.

Vi har just ätit julgröt och kommer köra på samma outfit som förra julen, jag önskar er alla en god jul, så ses vi kanske imorgon :)

Ute

Min julklapp till Johannes, t-shirt med utstående knappar.

Såhär såg jag ut förra året.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen! En upptatering :) Jag får ju fira jul med Dej via bloggen jue

;) Kram

2011-12-24 @ 11:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0