Master-inrednings-shopping och nära och krocka IGEN!!


Förlåt att det inte blev ett videoinlägg som lovat men jag har knappt tid att ens berätta något bland det viktigaste som hänt mig i mitt liv. Igår jobbade jag på extrajobb nummer två, det var oerhört hektiskt och nacken blev bara värre och värre. Jag körde bil dit. Det var en vanlig biltur men jag skakade som ett asplöv när jag kom in bara av adrenalinet.

Efter jobbet for vi till MIO och bestämde och beställde den där baota [väldigt stor] soffan. Pungade ut en klumpsumma på 11 000 kändes bra för själen som vill få ett riktigt liv men ont i den arbetslöses plånbok.

Idag skulle jag också jobba, men nacken krånglade och efter att nog ha överdoserat min medicin var jag verkligen inte i bruk till att jobba. Senare på dagen blev det lite bättre och bestämde oss för att få något gjort när jag lix var "hemma". Blev tv-shopping (alltså shopping av TV) Så nu äger Johannes en 55" TV, jeesuz.

Jag har varit orolig hela dagen när vi kört runt. Varje bil som varit påväg in på våran väg har varit en fara i mina ögon och hjärtsnörp har uppstått. Sedan tidigare idag var vi åter igen, cirka 30 cm, jag skojjar inte(!) från att bli rammade i bakändan när vi backade ut, å han körde inte lite fort. Var såklart vårat fel, vi backade men ändå. Allt hände i slowmotion och jag hann tänka "det är fan inte sant, inte igen!" och jag skrek stopp ungefär 14 000 ggr i sekunden kändes det som.

Livet är så bräckligt. Ni kommer aldrig förstå.

Nej, som jag sa idag. Jag ska börja med häst och vagn.


Kommentarer
Postat av: frida

sv. ja så himla fin den är.

2011-12-31 @ 11:32:58
URL: http://marshimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0