Im your father, choose your destiny

Hade tänkt förstöra den här dagen också och inte göra någonting, tills jag läste igenom min egen blogg. Läste igenom hela februari, som måste vara den mest händelserika månaden i mitt liv!

Jag gjorde slut med killen jag hållit på med i 3 år. Jag flyttade ihop med min lillasyster i en etta. Jag festade hårt, och så hårt och ofta som jag aldrig gjort förr. Jag levde livet och var glad på ett ögonblick. Jag beställde en utomlandsstudie. Och utan att jag visste det, så träffade my new love. Inom loppet på en månad!

Och nu lyckas jag inte ens diska och handla på en dag?

Jag kan inte fatta att jag varit depp, när jag var så glad då! Jag läste igenom alla mina argument och insåg vilket liv jag har. Vilket bra liv jag har, och vilka möjligheter jag har. Hur stor är chansen att jag skulle träffa den underbaraste människan jag någonsin mött? Hur stor är chansen att han får jobb i min stad? Allting bara klaffar. Det är bara jag som inte ser det.

Just nu ska jag hinna ner på ica innan jag måste laga fredagsmiddag åt min karl.
You choose your destiny, Im back on!

Dessutom har Johannes en superbra cam som man blir snygg i..

Jag behöver bara en bra patriotlåt i bakgrunden så skulle ni alla gjort något av erat liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0