Wasted day

Idag har jag "slösat" bort hela dagen. Bara legat i sängen hela dagen. Jag och Flex har haft skallebang och han mår fortfarande illa. Åt frukost klockan halv 3. Flex for klockan halv 4. Så är all alone igen :( Ska till skeå på fredag igen men det är ages dit.

Flex chef skickade ett sms och frågade om han skulle jobba imorgon. Flex svarade att han mådde lite bättre men att han fortfarande spydde (vilket han har, men bara två gånger idag) och därför nog inte skulle komma på jobbet, men troligtvis på torsdag var han nog frisk. Varpå han fick till svar;

"Du söker upp en läkare imorgon,! Det är inte naturligt att spy i tre dagar! Har alldrig hört talas om det"

Så jävla sur chef!! För det första så stavas aldrig aldrig med två L, för det andra så har jag spytt tre dagar i rad, för det tredje så är det väl inte naturlligt alls att spy? Han spyr ju inte konstant och även fast det är en massa kostnader och så för chefen så behöver man inte vara så jävla sur och omänsklig hela tiden.

Kände bara att jag blev så jävla förbannad, mest nog för att jag råkat ut för en chef, som jag hade i ett halvår. Jag grät varje dag, hade ångest så jag inte kunde äta och mitt självförtroende är fortfarande helt knäckt sen dess! HELT!

Någhot annat som hände idag: jag är jävligt bra på att göra illa mig själv och skylla det på andra. Något Flex fått erfara ett x antal gånger. Något sådant hål satte jag mig i idag. Jag vet om det med 100%, men ändå går jag dit jag vet att det kommer göra ont. Så smart är jag. Lyckligtvis så hjälpte Flex mig att fokusera på annat så just idag gick det bra, väldigt bra. Vet inte ens varför jag skrev det här men, bloggen handlar om vad som händer i mitt liv, och detta hände idag och brukar hända mig när jag strular till det.

Men man behöver sådana här wasted days, det är bara det att dom känns så himla bortkastade in the end of the day.

Nu ska jag dryga, kanske bada och kanske ha ångest över något obegripligt. Ajöss

Två the-påsar på ett fat är väl vackert. Right Hun'? U love me right?
 Han gjorde en båt till mig innan han for, av aluminiumfolien som var över creamfraicén. Den var söt.

Kommentarer
Postat av: Simon

Den är fantastisk bra, en av de bästa filmer jag sett.

Dock sjukt rå och hemsk, mycket grova scener osv.



Still - se den! ;)

2010-11-09 @ 19:43:09
URL: http://bananarevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0