Är du inte så känslig, kan du kolla

Har nyss suttit på internet och kikat på juklappar, det är snart bara en månad kvar!! Har en känsla över att julklappar kommer bli en sista minuten grej i år..

Annars så har jag jobbat idag, var till doktorn också men det enda dom sa var "jaha, du har sånna problem säger du, ja då måste du gå till en annan läkare" hmf, då kanske ni borde ha läst mitt mail lite nogare...
Så kom sent till jobbet 2 minuter vilket innebär att jag inte får betalt på en kvart. Drygt!

Den här bloggen börjar bli mer och mer av en krymplingblogg ^^ men jag har fått tillbaka min knöl på handleden igen (senast typ en månad sen) och den gör sjukt ont! Har varit hos doktorn om det när jag var mindre men dom säger att det inte går att bota det, man kan om man vill skära och släppa ut ledvätskan eller vad det nu är som läcker ut ur leden men varför göra det när den endå försvinner av sig själv efter 2 veckor.


Man ser inte så bra från den här vinkeln


Här är en frisk hand.

Men den här är sjuk, den ser ut att ha anorexia nervosa för det första, sen har den den där knölen som gör ont. Böjjer tom den friska handen mer än den här.
Visst är den fiin?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lägger fram handledsstödet i morgon bitti <3

2010-11-10 @ 23:09:41
Postat av: R

he funka ju int, ja får linda. Men det ser så dumt ut på jobbet :P

2010-11-10 @ 23:50:21
URL: http://ovitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0