Hotellet igår

Hejhejhallå :) Har jobbat hela dagen och det var skitjobbigt. Alla 4 kassor var öppna i princip hela dagen och ändå var det jättelång kö :(

Igår så var det först fika på jobbet, som var supermysigt och sen jobbade jag hela dagen och sen stängde med Jindra. Direkt från jobbet till chefens lägenhet där vi drack öl och spelade spel. Chefens sambo visade lite trixs med sin utställningshund och man som trodde Nelson var duktig för att han kan sitt och stanna :P
Den där hunden (Jenna) kunde fot, ligg som en slickad räv, kryp, backa och la hon något på golvet, vad det än var så ställde hon sig på den som en cirkuselefant med alla fyra tassar.

Har inte så många bilder, och vill inte lägga ut de eftersom jag inte vet om de andra vill ligga på min blogg :P
Men vi spelade lite spel, såhär såg min bild ut som alla tyckte var hilarious ^^





Jag hängde med Jindra mest hela kvällen, vi drack applemartinis och tryckte popcorn. Det var inte superroligt men riktigt trevligt :) Så alla var väl lite halvers idag när vi jobbade oO


Kommentarer
Postat av: Din kompis Jindra från jobbet

APPLETINIIII! Snålt att vi inte fick 2 för 50:-, som på dollar..

2010-12-23 @ 21:37:27
Postat av: R

hahaha ja, hur kung hade inte det varit? vi får kräva det nästa gång. Hotellet får ju rabatt hos oss så :P

2010-12-24 @ 11:54:15
URL: http://ovitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0