Hej bloggen. Idag har jag

 
 
Syns ju typ att jag tränat tre dagar i streck!
Hej bloggen! Har spenderat nästan en timme med att bara läsa igenom min egen blogg 2010-2011 och känt lite att jag inte vet vad jag gjort de senaste åren medans där skriver jag typ att "idag har jag blabla" flera gånger om dagen som en annan 10-åring haha! Mycket som gör mig ledsen och förbannad där (som att jag ursäktar mig hela tiden och att inte va med eller hur obvious.)  men också hur gammal och förändrad jag är haha. Så låt mig föreviga detta momentum med onödiga meningar om hur livet är idag.
 
Har jobbat hela veckan men ledig idag. Hade glömt att stänga av larmet dock så vaknade första gången halv 5. Så var som vaken när J for kring 8. Äter just nu jordnötssmörsmackor!  (Utan palmolja) Har äntligen kommit på något annat än kaviar och marmelad.
Idag ska vi fara hem till Lappland och gläder meg dritmykke. Hela familjeskaran med respektivar har planerat det här så vi kan ses allaihop någon gång. :D
 
Försökte ge blod häromdagen men är inte fit för att vara blodgivare pga blodvärde. Så det sög jävel.
 
Kommer kanske bli uppsagd på jobbet men troligast inte, har tappat en liten liten bit av en tand av okänd anledning och jag måste komma ihåg att hämta ett paket som inte rymdes i brevlådan.
 
Det är en fin dag idag. Så tänker jag när jag tittar ut.
En dag att älska att vi finns kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0