Vilken typ av människa.

I Ansia badparks-keps och ständig That's awesome-tröja!

På restaurangen
Har alltid kollat menyn i förväg och är rädd att jag ska börja äta med tårna.

 

På nattklubben
Den som hypear mest, flänger runt och dansar så mycket som möjligt. 

 

I klädbutiker
"Den var ju snygg men det är en tråd här som.. näe"

 

På flygplan
Som vilken flygplansåkare som helst, fast jag pratar oftast om flyplansolyckor och får Johannes att ta dubbla mjölkpaket till kaffet fast han dricker det svart. För jag dricker dem, direkt ur deras små pytte mini förpackningar.

 

På café
"Visst fikar vi också? Inte bara mat?"

 

I skolan
Ambitiös och sliten. Social men osäker.

 

I ett förhållande
Den okänsliga typen som uppskattar när andra är romantiska tillbaks? Bra ekvation...

 

I matbutiken
"Ska jag köpa den här broccolin eller den här? Den här är billigare men den här är ekologisk men den här tredje är från Glommers" Slutar ofta med att handla är en heldagssyssla (känns det som)

 

På morgonen
Vill ha god tid för frukost och ser gärna Good mythical morning samtidigt.

 

På kvällen
Slöar på telefon tills klockan är för sent och tänker att imorgon ska jag göra något vettigt istället och lägga mig i tid.

 

På bussen
Filosoferar, gör texter i huvet och lyssnar musik. Love it <3

 

På jobbet
Börjar på något men aldrig slutför det.

 

Just nu
Rädd för att jag ska må dåligt igen nu när dagarna blir mörkare, och ju räddare jag blir ju dåligare mår jag. Men än så länge är hoppet högt om att jag kommer "klara mig". Ibland måste man bara acceptera att man får lata sig på hösten (eller närhelst) så jag försöker mysa så mycket jag kan. Tända mycket ljus, läsa och basta ofta. 


Kommentarer
Postat av: Jämpan

Älskar dig för alla dessa saker!

2016-10-18 @ 19:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0