Allt som händer.

 
Hej dagboken. Förlåt för att jag inte skrivit i dig på ett tag men det händer så mycket just nu..
 
♥För det första så ska jag bli faster! Detta torde ske i april/maj. Ja, jag grät när jag fick veta. Fast först frågade jag hur min bror kunde veta att han skulle bli pappa...
 
♥Jag har tagit tjänstledigt 100% från och med nästa vecka.
 
♥Och håller på att vänta på ett kontrakt om att hyra ut lägenheten i andra hand.
 
♥För jag har fått nytt jobb.
 
♥I Luleå.
 
Johannes har fått ett nytt jobb på teatern i Luleå så vi flyttar dit ett tag. Först var jag rädd men nu känns det bara bra. Känns bra att få börja om på nytt och utvecklas igen, i en ny stad. Johannes bor redan där sen januari och jag har sovit ensam på soffan sen dess eftersom vi flyttade de flesta möblerna.
 
Våran nya lägenhet är precis i centrum och har en månadshyra på 12 000:-! Det är helt sjukt men den är jättefin så det blir nog bra. Man får ta vad man får helt enkelt. 
 
Vi kommer bo i Luleå tills sommaren till att börja med. Sen åker vi tillbaka till Ske och antingen flyttar tillbaka eller ordnar och säljer lägenheten. 
Så nu vet du, käre dagbok, att det är fullt upp men samtidigt otroligt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0