3, 3, 3

 Vad betyder det när man gör kollage över sig själv, printat från sina egna videos?
 

3 saker jag ser fram emot
→ att få dricka mitt äpple och kanel thé som står och doftar amazing men är för varmt.
→ att äta ricottabiffar med ärtpesto.
→ att fara till Umeå nästnästa vecka.

 

3 saker jag fasar för
→ rå kyckling.
→ att jag alltid kommer se svart.
→ att mina barn inte ska hinna träffa alla.

 

3 saker jag gillar
→ den tjocka delen på sallad.
→ regn
→ böcker.

 

3 saker jag inte gillar
→ rasister
→ huvudvärk, som jag har nu *urk
→ uttrycket "det man inte vet, det lider man inte av"

 

3 saker jag vill
→ bli så fit som jag var 2012.
→ åka på hotell med Johannes.
→  bo utomlands.

 

3 saker jag borde
→ skriva klart (och skriva om) månadens skrivövning. [Bakland]
→ dricka mer vatten.
→ vara mer social.

 

3 saker jag kan
→ göra stuvning.
→ utifrån någons personlighet gissa vilken dennes favoritchips är.
→ läsa ut en bok fort.

 

3 saker jag inte kan
→ jonglera.
→ sluta dömma folk.
→ laga mat.

 

3 saker jag har på hjärnan
→ "eeh, vars var jag nu...?"
→ hur jag ska få mig till en avlägsen väns fest och hem.
→ att jag borde skriva.

 

3 saker jag pratar om ofta
→ jobb.
→ måsten.
→ hur tacksam jag är.

 

3 saker jag önskar mig
→ att någon slipade golvet och tapetserade vår lägenhet.
→ att börja va glad för ingenting istället för ledsen för allting.
→ beautybox eller liknande.

 

3 saker jag blir lugn av
→ ledighet.
→ när det är städat.
→ när Pirri sover i fotändan.

 

3 saker jag blir stressad av
→ folk som måste vicka på benet eller foten hela tiden.
→ när många försöker prata samtidigt.
→ okänt nr på mobilen.

 

3 saker jag ska göra i helgen
→ fara på fest.
→ skriva.
→ ligga i sängen.

 

3 saker jag gjort den senaste veckan
→ gråtit.
→ börjat se om Game of thrones.
→ klippt mig (och spelat i en ny video, som ej går att lägga ut nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0