The spine of books

 
 
Jag har förresten kommit in på en skrivarkurs. Det var snabba ryck. Vi har första deadlinen idag kl 00. Har skrivit typ 2 tillfällen på min text men haft mycket tid på mig. Men nu skickade jag in den för jag blev så less på att peta i detaljer när hela historien var ganska skruvad. Men det får gå, så tänker jag.
 
Övningen är att vi ska skriva en historia där inget som hänt tidigare får synas men ändå ska man kunna lista ut det. Men vill inte att det här ska bli något testforum för mina långa noveller. Det här är en plats för verklighet, inte påhittade män som flackar med blicken och luktar föruttnelse. Ibland kanske de kommer gå att läsa här, men inte ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0