Six things tuesday

♥Jag har ett kras-ljud i ena axeln till följd av att jag halkade i en backe när jag var 14.

♥Jag mår fysiskt illa när jag spelar rockband eftersom jag koncentrerar mig så hårt.

♥Under min uppväxt ifrågasatte alla min naturliga hårfärg (blond) eftersom jag oftast är så mycket mörkare upptill)

♥Bland det värsta jag vet är att blanda osmält smör i deg, ni vet, så man måste mosa med händerna.

♥Min drömdestination är Hawaii. (för att...)

♥Innan jag dör vill jag lära mig surfa.


Kommentarer
Postat av: h

åk till Hawaii och surfa. man lever bara en gång, det är till för att levas. varför inte 2015? heja dig. du är bra.

2015-01-14 @ 07:33:54
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0