Du efterlängtade

 
Dessa dagar. Jag har helt enkelt varit så himla lycklig. 80 procent utgörs av vädret om jag ska vara helt ärlig. Men redan sitter en liten klump i lillhjärnan om hur jag ska överleva vinterdepressionen i vinter. Den tycks bli värre och värre för varje år..
 
Men som det är nu, med nyköpt lägenhet, en man jag älskar, en familj inom räckhåll, vänner som tycker om att spela poker och lyssna på Ted Gärdestad, syréner och hägg som blommar så varje andetag är som en promenad i en privat trädgård. Och när man kan cykla med alla dessa dofter, med ljuset, med värmen. Ja, då kan man helt enkelt inte vara annat än lycklig. Jag vill bara ligga i gräset dagarna och nätterna i ända och bara andas in allt det som varit borta så så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0