Wanna eat sum crocodile?

 
 
När du ligger och sover imorgon smyger jag och Johannes genom frostat gräs och svettas trots att termometern kommer säga att det är kallt. Sen vid typ 11-12 när jag och Johannes kommer somna på soffan under uppehållet efter att vi fått äta farmors hemlagade lunch så kommer du fundera på vad du ska göra av dagen.
 
Om ni missat det så är det världens finaste internationella matfest på torget i Skellefteå. Det ska du göra imorgon (eller idag för den delen om du hinner).
Igår åt jag och Johannes gelato (MUMMA) och dagen innan det åt vi varsin australiensk burgare. Min med känguru och Johannes med krokodil-kött.
Ha en bra helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0