Hurting your hearing

Just nu
Vaknade imorse kring halv 6, efter att jag drömt en av mina "mardrömmar" (jag ska på något viktigt och att klä på sig är som sirap och jag kan inte bestämma vad jag ska ta på mig och när jag väl fått på mig något är det ett stort hål i den så jag måste byta om igen och det tar så lång tid att det enda jag gör hela nätterna är att klä av och klä på mig igen och kommer aldrig iväg till det där. Jag drömmer liknande ofta.)
 
Men jag vaknade inte av mig själv idag innan klockan som jag brukar göra, utan jag vaknade av ett skarpt tjut i båda öronen.  Ungefär som tjock-tv-tjut fast lite starkare. Konstant och det försvann inte, jag kunde inte somna om då det bara tjöt och tjöt och tjöt.
Jag blev så himla rädd, jag har börjat höra så dåligt på senate tiden. Det är ju inte bara en gång om dagen som något barn skriker en rakt i örat när man står bredvid.
Tillslut så somnade jag på något vänster och nu är det borta, känns bara som ett lock för öronen (vilket också är ett tecken på att hörseln börjar ta stryk) och jag är så rädd att det kommer vara något som består.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0