Only the clothes on my body and the makeup on my face

Nu har Jenny, min allra bästa vän åkt hem till sig i Piteå efter 36 timmar av girltalk, festande, fikande och framförallt shoppande. Jag har kommit fram till att jag tror att Jenny är anställd av typ handelsfacket för att få jag och Johannes att spendera mer pengar i butiker.
Skämt åsido så är både jag och Johannes otroligt veliga när det gäller inköp så det blev en hel del idag och shoppingen fortsätter imorgon..
 
Dagens fångst för min del förutom en påse från make up store:
Kobolt blå klänning, rosavit tröjja och rosa batik-bikini. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mohahaha ;)

2013-05-11 @ 17:58:48
Postat av: Mimmie

Åh klänningen!

2013-05-11 @ 19:33:13
Postat av: Mamma

Mohahaha;) Och Jenny har gjort ett toppenjobb :D

2013-05-11 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0