Historien om mitt jobb, framtiden och idag.

Gammal bild som inte har något med saken att göra.
Jag tänkte att det kanske är dags att berätta den saken som uppfyllde min hjärna mest konstant, hela tiden.
 
Som ni vet har jag skrivit lite om att det varit problem på jobbet. Summan av kardemumman har varit att jag känt mig illa behandlad. Jag pratade med min underchef men fick inte den hjälp jag behövde så jag gick till min chef. Vi skulle ha ett möte om detta som hittills inte blivit av.
 
Förra måndagen blev det klart att jag inte får fortsätta efter min provanställning pga att jag kontaktade chefen= samarbetssvårigheter, inte passar in i gruppen. (Vilket är en giltig anledning då det gäller provanställning). Jag har inte fått förklara mig och det känns orättvist och därför bad jag om att få ha det där mötet iaf, så vi kan reda ut vad som hänt oavsett om jag skulle va kvar eller inte.
Känns orättvist att jag ber om hjälp och det är anledningen till att jag får gå.
 
Mötet ägde rum igår och det gick inte särskilt bra. Blev mest en massa motsägelser och prat om att inget av det jag tog upp var relevant. Jag kom ingen vart och ingen förstod vad jag försökta få fram. Så därmed är jag finito med detta jobb.
Känns jobbigt då jag slutade min deltid som jag verkligen trivdes med för det här jobbet, men jag är faktiskt glad att jag inte ska fortsätta där jag varit så vi får väl se vad framtiden innebär. Jag tjänar lika mycket på mina extrajobb som där jag varit och de är glada över att jag "'är tillbaka".
Ska jag vara arbetslös ett år till däremot, då dör jag.
Jag är ledig idag och även imorgon med betalt, så det känns bra. 
Då vet ni läget och nu ska jag använda dagen till något viktigare än att ha ont i magen och bli nedtryckt! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Precis! Ta ingen skit! "Move on" <3

2013-05-30 @ 12:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0