8 saker om mig

*När jag var liten planerade jag att leva i skogen hela dagarna på sommaren som Ronja Rövardotter. Jag och en kompis köpte läderremmar på marknaden men längre än så kom vi aldrig.

*Jag är besatt av vatten. Min kortaste dusch är på 15 minuter och min längsta 5 timmar.

*Min favorit årstid är egentligen våren endast av den anledningen att sommaren är yet to come. Och att det är vatten överallt.

*Jag skulle egentligen heta Nikolina men så när jag föddes hade jag så svart hår att de bestämde sig för Ronja. Annan rolig anekdot är att ett annat alternativt namn var Fatima.

*Jag kan veta vilka favoritchips en person har genom att analysera deras personlighet. Det är sant och jag gissar nästan alltid rätt!

*Jag har aldrig fått underkänt på ett prov. Aldrig.

*Jag älskar historien om Bonnie and Clyde. På gymnasiet skulle vi hålla ett 5 minuters föredrag om något vi ville berätta. Jag pratade i circa 15.

* Jag älskar, älskar, älskar stuvning! Makaroner och korv med stuvning är fortfarande min favoritmat sen 1998.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0