I have a dream, about white and blue little houses.

I söndags drömde vi oss också iväg till Grekland när vi såg filmen Mamma mia. Jag vet inte vad det är med den filmen men jag blir så betagen av den. Jag tycker egentligen den är ganska töntig och gillar inte alls ABBA men det är något med den filmen som bara gör att den känns.
Jag ser sällan en film mer än 2 gånger men Mamma mia är nog den film jag sett allra flest gånger. Weird.
 
Kändes så mysigt iallafall att få drömma sig iväg till sandstränder, sol och vitblåa hus då nästa utomlandsresa redan är bokad. Grekland, här kommer vi!

Kommentarer
Postat av: Madame hoffa-En roligare mammablogg

Den gillar faktiskt jag också, och jag är inte mycket för musikaler annars....

2013-03-22 @ 21:40:29
URL: http://madamehoffa.se
Postat av: Malin Aurora

Åh den filmen alltså<3

2013-03-23 @ 11:08:20
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0