The love, the music, the place

 
Ikväll händer något som Skellefteå sällan skådat. Jag och Johannes ska fara för att se en konsert med Inner circle.
[Vilka är det? *facepalm* Dom som sjunger introt till cops, bad boys bad boys och även ala la la la long. Då vet du eller hur? Fattar hur stort det är? Dom har två spelningar utanför USA, en i afrika någonstans och en i Skellefteå. Anledningen är att Big Steve träffade dom när de var i Uganda och skapade detta underbara tillfälle]
 
I havet ska jag iallafall stå och för första gången få  njuta av en hel konsert med bara själ-musik som reggae. Stå med Johannes och bara försvinna i ett hav av dreads, love och förhoppningsvis ingen ganja-dimma.
Gruvar mig mycket för det. Jag vill inte vara del av en drog-kultur som visas öppet.
Annars, tror jag kvällen kan bli hur fin som helst! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0