Ett kok stryk skulle han haft!

 
Vi hade en födelsedags/trästocksfest igår som var väldigt lyckad. Där vid halv två skulle vi in på området för att köpa något att äta och när vi kommer ut leker pojkarna med ett trasigt lås som ligger på marken.
Samtidigt som jag inser att det ser ut som MITT cykellås så inser jag att min cykel inte står där den borde ha stått. Den har blivit stulen!
 
Jag blev så arg och förbannad och ledsen. Den har inte bara stått där olåst utan det är något fyllo som medvetet brutit av mitt lås för att komma åt cykeln.
 
Kollade varje röd cykel påväg till området och just innan vi kommer in, och vad står där om inte min cykel!
Gömde den fort som fan och ångrar idag att jag inte väntade vid cykeln och gav idioten ett kok stryk. Så arg var jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0