Den dagen när fågelungen i mitt bröst dog

Halkade in på den där arbetsintervjun som ni vet i tisdags och vad händer idag? Jag blir erbjuden en heltid. Förstår ni det ens? Jag har varit långtidsarbetslös samt jobbat konstant sträckvis och nu är dagen äntligen här. Efter 2 års konstant stress, och ett års nära utbrändhet.
Jag älskar mina jobb men kombinationen av dom alla samtidigt samt arbetsförmedlingens heltidsutbildningar har tärt. Men idag så dör den stressade fågelungen i mitt bröst. Nu är jag äntligen framme. Som en vanlig människa, som ska gå till ett vanligt jobb och sedan jobba, och sedan vara ledig. Och veta att jag kommer få jobba veckan därpå♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS :)

2013-01-18 @ 21:22:40
Postat av: Mimmie

wiiiiie!

2013-01-18 @ 22:22:10
Postat av: Meekatt

Vilken fantastisk bild! Du är så vacker! På insidan och utsidan!

Äntligen! Grattis! Nu är det din tur att må bra!

2013-01-27 @ 09:59:30
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0