Att äta sina byxor, i en dröm.

Hade dubbelpass igår. Någon ringde klockan 22 och undrade ifall jag kunde jobba imorgon efter mitt första jobb. Klart jag kan. 12 timmar i sträck, inga problem.
Men jag var inte lycklig när jag vaknade för hela natten drömde jag detta som ett resultat av stressen.
 
Jag pluggade och varje morgon var man tvungen att äta frukost på skolan. Jag hade inga pengar och hade levt på ica basic baugetter ett halvår. Nu hade jag ingenting så därför åt jag upp mina mjukisbyxor. Det var helt okej tills jag råkade tugga i mig dragkedjorna som sitter längst ner. Spottade dragkedja resten av drömmen. Senare på dan skulle vi springa ett vasalopp och innan dess var jag tvungen att fara hem och klättra upp på blomburar för det fanns mini-kalanchoe längst upp som skulle packas. Blomburarna var typ 6 meter så det var sin lilla pärs. Sedan tillbaks till det här loppet och jag har varken ätit eller har byxor på mig utan försöker skyla mig med den t-shirt jag har på mig. Under hela drömmen är det även en snygg kille som försöker säga något viktigt hela tiden men jag hinner aldrig höra vad han säger. Dessutom försökte ett gammalt ragg snärja mig hela tiden.
 
Stress. Flera jobb. Johannes. Är vad jag lyckats tyda, men vafan åt jag upp mina egna byxor för?
Drömtydare sökes.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är ju hungrig, kvinna!

2013-01-25 @ 20:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0