Coffee for me?

Asså whattafakk?
Ni vet hur man kan få sne dygnsrytm och försöker somna tidigt men ändå inte somnar fören typ 2-3. Jag har det problemet, fast åt helt jävla fel håll!
Förra veckan:
Fredag: Somnar klockan 21.30
Lördag: Somnar hos mina vänner när vi spelar tv-spel klockan 00.
Söndag: Somnar klockan 21.00
 
och den här helgen
Fredag: Somnar klockan typ 20.00
Lördag: Somnar på överraskningsfest 00.10
Söndag: Somnar klockan 20, sen vaken en timme och somnar igen klockan 21.30.
 
VAKNAR KLOCKAN 4.00.
Jag kan fan inte vara vaken längre än till 10 en kväll. Jag hinner inte se film, jag hinner inte borsta tänderna, JAG HINNER INTE ÄTA CHIPS. Är kaffe sista utvägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0