JAG SKA BÖRJA SKOLAN

arkivbild
Mina damer och herrar, jag har något att berätta!
 
På måndag kommer jag att börja skolan! Och inte vilken skola som helst, utan förskolan!
....?
Jag fick jobbet som jag var på intervju för igår!
Det innebär att jag ska vara stödlärare i en förskoleklass där ett av barnen har cochlea-implantat (typ en hörapparat som man har opererat i hjärnan så man hör).
Jag ska inte vara hennes assistent utan hjälpa delar av klassen med uppgifter men ha lite mer fokus på henne. Hjälpa henne förstå när tekniken inte går att ha på, typ som på raster och gympan tillexempel.
Heltid på måndag, snabba ryck! 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis till jobbet!

2013-08-16 @ 15:39:37
URL: http://jenniferika.blogg.se
Postat av: Krösamaja

Du rockar :-) lite att man är avis. Låter som det kan bli roligt och intressant. Vad har du för utbildning?

2013-08-16 @ 18:00:15
Postat av: sofie

ååh grattis :) detta förtjänar du! hihi

2013-08-16 @ 19:38:37
Postat av: Mamma

Jag säger som Sofie:)

2013-08-16 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0