Första skoldagen

 
Tack så mycket för alla fina grattis-kommentarer!
Svar till dig som undrade om min utbildning så är svaret teckenspråk ett och två samt pedagogiskt ledarskap. Jag har ingen formell utbildning inom barnomsorg men dom behövde någon som kunde ställa upp med en varsel på 3 dagar så det fick bli jag.
 
Dagen idag har känts bra, mindre nervös än jag trott men samtidigt en massa att hålla reda på. Jag tycker att det känns så luddigt, om man jämför med när man ska jobba i affär så är det ju liksom burkarna som ska upp på hyllan och det kan inte misstolkas. Idag har det bara varit fritids så imorgon börjar själva skolan.
 
Jag är ansvarig för att teknologin ska fungera och det är väl inte en av mina starka sidor... Vi får helt enkelt ta dagen som den kommer =) Men på det hela, BRA första skoldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0