Vill du testa så testa nu!

Som ni alla vet har jag beställt de omtalade Proactive-produkterna.
Hittills har jag tyckt ganska bra om dem men har inte använt det nog lång tid för att få en bra uppfattning.
 
Men jag tycker i princip att produkterna är som alla andra produkter förutom att jag måste använda ytterligare en sminkborttagare (förutom dom tre Proactiv-stegen) eftersom rengörningen innehåller scrub och det vill man inte gärna fösöka få bort mascaran med.
 
Dessutom missade jag att tvätta ansiktet EN gång en morgon och sedan dess har jag kämpat med inte en, inte två utan typ 6-7 gigantiska finnar. Great...
 
Det jag vill säga är iallafall att om du vill testa, så passa på NU! Det är även gratis frakt just nu, plus den vanliga 60 dagars garantin så du har verkligen INGET att förlora. Hemsidan har du här så gå in och kika om du vill testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0