Vill du vara med?

Arbetar som en vanlig människa hela veckan, och jag trivs så himla bra på alla mina tre extrajobb. Men det tär att man inte får vara på riktigt någonstans.
"Jaha så du jobbar här?" "Nej. Jag är bara extra"
Har mailat Härnösands folkhögskola. Och där får jag erbjudandet som alla jobb inte ger mig.
 
Är ni ens intresserade av att lära er teckenspråk? Är ni många som är kunniga som läser?
Tänkte att jag kanske skulle göra en remake på mina utlärnings-videor, eftersom dom är tråkiga. Gillar bara första videon jag gjorde, för den är så oseriös.
 

Kommentarer
Postat av: JAAAAA!!

KUUUUUUL!!! :D

2012-10-06 @ 01:09:10
Postat av: mormor

Du Ronja !
vilken så vackert gramtik t- språk.
Bra mimik
kram

2012-10-07 @ 19:33:31
Postat av: Emelie

Roligt att du nämner just Härnösand. Jag pluggar just nu där till tsptolk :P

2013-01-10 @ 23:32:43
URL: http://sunkish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0