Det svåraste är muskelminnet.

Working outfit, edition mitt förrförra jobb.
En annan svår grej med att ha flera extrajobb är att man får ett sådant muskelminne som ska förändras inför varje gång jag inte är på samma ställe som jag var dagen innan. Som att man stänger diskmaskinen på en knapp på extrajobb 3 och på extrajobb 2 ska man bara dra igen den via handtaget.
 
Det blir en lite kul situation när alla de andra tittar snett på mig, där jag hänger i handtaget på diskmaskin, skrattar nervöst och säger "hehe, den här var visst lite trög idag"
"Ronja. Du minns, det är ju en knapp på sidan?"
"Å jo, javisst ja..."
 
Samma sak med alla olika kassor, alla olika storlekar som paprikan ska hackas, alla olika mackor och hur de ska se ut, alla olika sätt som salladen ska bevaras.
Mott starkaste muskelminne är dock att sträcka mig efter mattkniven i fickan så fort jag får en tomkartong i händerna, och när jag grävt runt en stund kommer jag på, nej just ja, jag jobbar inte på affär längre. Det var ju faktiskt 3 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0